.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود. بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود.(ادامه)
انگشتری که بانوی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد. آزادی ۷ زندانی با انگشتر اهدایی رهبری به بانوی قهرمان
انگشتری که بانوی قهرمان بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۲ از مقام معظم رهبری هدیه گرفته بود، منجر به آزادی هفت زندانی در شب سال نو شد.(ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
ثبت نام قطعات مصرفی خودرو در سامانه رسمی حمایتی به نرخ مصوب واردات مهر ۱۴۰۲ آغاز شد. ثبت نام قطعات مصرفی خودرو آغاز شد
ثبت نام قطعات مصرفی خودرو در سامانه رسمی حمایتی به نرخ مصوب واردات مهر ۱۴۰۲ آغاز شد.(ادامه)
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است. کشف یک ماهی مرکب عجیب در اعماق آب‌ها
وجود یک جانور شفاف در اعماق دریا‌های اطراف جزایر آلوتی آلاسکا توجه محققانی که در آن منطقه مشغول به کاوش بوده‌اند را به خود جلب کرده است.(ادامه)
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود. به این دلایل موبایل خود را با پورت USB عمومی شارژ نکنید
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود.(ادامه)
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود. چرا نباید گوشی خود را با پورت USB عمومی شارژ کنیم؟
گاهی افراد مجبور به استفاده از پورت‌های عمومی برای شارژ تلفن همراه خود می‌شوند، اما به دلایلی بهتر است این کار انجام نشود. (ادامه)
اگر می‌خواهید رایانه‌تان را بفروشید یا به دوستی بدهید، باید هارد دیسک آن را پاک کنید. نحوه حذف دائمی فایل‌ها از رایانه
اگر می‌خواهید رایانه‌تان را بفروشید یا به دوستی بدهید، باید هارد دیسک آن را پاک کنید.(ادامه)
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید. عوارض شکستن قولنج مفاصل
بعضی از افراد با شکستن قولنج مفاصل خود احساس خوب و راحتی می‌کنند. اگر این کار برای شما هم چنین است پس اشکالی ندارد؛ اما اگر باعث درد و تورم می‌شود پس حتماً باید به پزشک مراجعه کنید.(ادامه)
تیم جراحی دانشگاه علوم پزشکی بابل موفق شد برای نخستین بار در مازندران عمل پیچیده جراحی اختلال ساژیتال بالانس ستون فقرات را انجام دهد. انجام نخستین عمل پیچیده ستون فقرات در مازندران
تیم جراحی دانشگاه علوم پزشکی بابل موفق شد برای نخستین بار در مازندران عمل پیچیده جراحی اختلال ساژیتال بالانس ستون فقرات را انجام دهد.(ادامه)
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد. دلیل چرب شدن کبد کشف شد
برای بسیاری از افراد، بیماری کبد چرب هیچ علامتی ایجاد نمی کند. آنها حتی ممکن است از داشتن آن آگاه نباشند. اما برای برخی دیگر، می تواند باعث ضعف، خستگی و درد شکم شود و کیفیت زندگی را کاهش دهد که متاسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.(ادامه)
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند. مقارنه زهره و زحل / علاقه‌مندان به فضا ۲ بهمن را از دست ندهند
زهره و زحل در آسمان ظاهر خواهند شد و با چشم غیرمسلح نیز قابل رویت هستند.(ادامه)
یک فلوشیپ مدیریت درد با اشاره به شعار انجمن جهانی درد مبنی بر اینکه هیچ دردی بی‌درمان نیست، گفت: برای هر درد مزمنی باید دنبال علت و تشخیص آن بود و در مرحله بعدی هم باید به دنبال کنترل و درمان آن باشیم.  هیچ «دردی» بی‌ درمان نیست!
یک فلوشیپ مدیریت درد با اشاره به شعار انجمن جهانی درد مبنی بر اینکه هیچ دردی بی‌درمان نیست، گفت: برای هر درد مزمنی باید دنبال علت و تشخیص آن بود و در مرحله بعدی هم باید به دنبال کنترل و درمان آن باشیم. (ادامه)
تاریخ سازی دوومیدانی ایران در کویت
در چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا تیم دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب سیزده مدال و شکستن 5 رکورد و ایستادن در جایگاه چهارم به کار خود پایان داد.(ادامه)
مشخص شده مساله مصدومیت رمضانی حادتر از آنچه تصور می‌شد است، شاید این بازیکن مجبور شود کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد. شوک به استقلالی‌ها؛ مصدومیت آرمان رمضانی جدی است؟
مشخص شده مساله مصدومیت رمضانی حادتر از آنچه تصور می‌شد است، شاید این بازیکن مجبور شود کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد.(ادامه)
ملاقات سخنگوی دولت از رستم قاسمی در بیمارستان + عکس
(ادامه)
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. ۸ روش طلایی برای جلوگیری از کمردرد
استاد طب فیزیکی و توانبخشی مهم‌ترین راه های پیشگیری از کمردرد را بیان کرد. (ادامه)
آخرین وضعیت هافبک ملی پوش پرسپولیس
فیزیوتراپیست تیم ملی توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت مصدومیت هافبک ملی پوش پرسپولیس ارائه کرد.(ادامه)
عوارض پشت میز نشینی
بی تحرکی و پشت میز نشینی طولانی مدت برای اغلب افراد یک فاکتور خطرزای بسیار جدی است و در طولانی مدت می تواند حتی زندگی فرد را با خطر مواجه سازد.(ادامه)
چرا دست و پا دچار گزگز کردن و خواب رفتگی می‌شود؟
رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: وقتی خون به دست و پا نرسد یا اعصاب تحت فشار باشد، گِزگِز شدن بروز می‌کند و فرد باید حتما به پزشک مراجعه کند.(ادامه)
دیسک کمر چیست و آیا نیاز به جراحی دارد؟
اگر مشکل دیسک کمر دارید، ممکن است تصمیم گرفته باشید طبق توصیه پزشک معالجتان تن به عمل جراحی بدهید. به‌هرحال اطلاعات لازم و درست کمکتان خواهد کرد بهتر متوجه شوید چه انتخاب‌هایی دارید.(ادامه)
بهترین زمان برای تعویض سیم کارت
گریگوری لیسنکو کارشناس ارتباطات اظهار داشت که افزایش طول عمر سیم کارت، می‌تواند کیفیت ارتباطات را کاهش دهد.(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
کاروان اسکورت، راه می‌افتد. ۴ ماشین در یک ستون حرکت می‌کنند؛ کیا سراتو، سوزوکی ویتارا، تویوتا هایلوکس دوکابین و یک سواری مشکی رنگ. ۱۴ محافظ در سه ماشین، و شخصیت در تینای مشکی نشسته است. این یک سفر روتین و جاافتاده برای تیم حفاظت است....(خبر)
(ادامه)
با این ۷ شیوه تلفن اندرویدی خود را ایمن کنید
بخش مهمی از حریم خصوصی ما درون تلفن‌های همراه ما است. از عکس‌ها و فیلم‌های شخصی گرفته تا اطلاعات مالی و حساب‌های بانکی، با این حال خیلی از آدم‌ها به اندازۀ کافی به امنیت حریم خصوصی خود توجه ندارند.(ادامه)
خطرات باورنکردنی نشستن طولانی مدت
نشستن طولانی مدت عوارض زیادی را در بدن ایجاد می‌کند، شما می‌توانید با افزایش فعالیت بدنی این عوارض را کاهش دهید. (ادامه)
نشانه‌های بهداشتی محرومیت از خواب را جدی بگیرید!
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید. (ادامه)
۶ نشانه بهداشتی محرومیت از خواب را جدی بگیرید!
محروم شدن از خواب می تواند سلامت کلی شما را تحت تاثیر قرار دهد بنابراین مهم است که نشانه های هشداردهنده آن را نادیده نگیرید.(ادامه)
با ما شوراها را به خانه ببرید!(يادداشت)
(ادامه)
صدا‌های بدن تان از چه چیزی خبر می‌دهد؟
گاهی صدا‌هایی از بدن تان شنیده می‌شود که هر کدام می‌تواند نشانه‌ای از یک اختلال باشد بنابراین لازم است آن‌ها را بشناسیم تا بدانیم چه زمان به پزشک مراجعه کنیم .(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.